Jeste li spremni za fiskalizaciju!?

U Republici Hrvatskoj uvode se fiskalne blagajne. Zakon o fiskalizaciji u prometu gotovinom donesen je na 6. sjednici 23. studenoga 2012. (80 glasova “za”, 2 “protiv”, 32 “suzdržana”). Prema Zakonu svi korisnici moraju imati naplatne uređaje spojene sa serverom Porezne uprave putem interneta, te će prije izdavanja svakoga računa Poreznoj upravi dostaviti podatke o računu te od iste dobiti jedinstveni identifikator.

Rokovi implementacije:

  • 01.01.2013 – Sve male i srednje pravne osobe prema Zakonu o računovodstvu + svi oni kojima je jedna od djelatnosti ugostiteljstvo
  • 01.04.2013 – Mali trgovci i slobodna zanimanja (frizeri, javni bilježnici, odvjetnici, automehaničari, …..)
  • 01.07.2013. svi ostali obveznici fiskalizacije

Mi smo svoje aplikacije  pripremili, te će našim korisnicima proces fiskalizacije biti praktički bezbolan.

Za sve nejasnoće i Vaša pitanja slobodno nas kontaktirajte bez ikakve obveze.

Kako se radi o obavezi i kako je strogo propisan način na koji se moraju izdavati računi, vrlo je izgledno da će svi oni koji imaju registar blagajne ili pos kase koje rade u DOS sučelju morati prijeći na novije, modernije verzije kase. Također napominjemo kako smo za ovakve korisnike pripremili i posebne, povoljnije pakete opreme i programskih rješenja, sve s ciljem da vam omogućimo što jednostavniji i povoljniji prelaz na novi, obavezni, način rada.

Offero Prima d.o.o. od 2009. uspješno surađuje s tvrtkom Tomislav 1994 d.o.o. koja je vodeći hrvatski proizvođač programskih rješenja za ugostiteljstvo. Razgranata mreža distributera (među kojima smo i mi) omogućava kvalitetnu uslugu te HELP DESK koji uspješno održava više stotina instalacija diljem Hrvatske i BiH, gdje su fiskalne blagajne implementirane prije nekoliko godina.

Distributerska mreža funkcionira po sljedećem principu:

• Svako prodajno mjesto (distributer) mora zadovoljiti visoke kriterije predviđene od strane proizvođača (Tomislav 1994 d.o.o.) te se mora držati propisanih cijena i uvjeta prodaje. Također, moramo spomenuti da se za distributera organiziraju i seminari na kojima se isti upoznaju s novim inačicama aplikacija Smart Rješenja te se radi i na razvoju protokola koji olakšavaju rad samim korisnicima i nama distributerima. Ovako osiguravamo standard i kvalitetu usluge na svim prodajnim mjestima.
• Osim „obične“ pos terminalne opreme (PC, touch monitori, printeri…. ) nudimo i ORDERMAN opremu koja je bez premca na tržištu: od touch terminala (Columbus 300 & Columbus 700) do ORDERMAN handheld uređaja za bežično naručivanje i naplatu (Max2 & Max2plus). Kao ORDERMAN GOLD PARTNER jamčimo brzu isporuku opreme te organiziranu servisnu mrežu.
• Oni korisnici koji su u sustavu održavanja imaju pravo na sve nadogradnje (nove verzije) postojeće aplikacije bez dodatne naknade. Vrijedi za sve korisnike, bez obzira gdje se nalazili i kod kojeg ste ovlaštenog distributera kupili Vašu verziju fiskalne blagajne Smart Rješenja!

Offero Prima d.o.o. iza sebe ima nekoliko desetaka instalacija. Sustava ima različitih, malih i velikih,  restorana, kafića, noćnih klubova, slastičarni, sa sustavom narudžbi ili bez, s grafičkim prikazom sale  ili bez, s ORDERMAN uređajima ili bez…. Izdvojili bismo ipak samo jednu.

Naime, ljetos smo instalirali Smart Rješenja na Korčuli eksluzivnom restoranu Filippi. Izdvajamo upravo ovu instalaciju jer je ona posljedica usmene predaje i preporuka postojećih korisnika. Lijepo je kada te preporuče u vlastitom gradu, na vlastitom otoku ali kada ta preporuka otplovi preko mora do susjednog otoka, onda priča dobija sasvim drugu dimenziju. A priča ide ovako: U subotu navečer smo primili poziv od kuhara restorana Filippi iz Korčule, u nedjelju smo razgovarali s vlasnikom, a u ponedjeljak su već radili s našim programom. Spomenimo da smo cijelu instalaciju i obuku odradili udaljenim pristupom, nismo putovali do Korčule. Eto, toliko je jednostavna i pouzdana touch kasa za ugostiteljstvo.

APLIKACIJA JE SPREMNA ZA FISKALIZACIJU!

Kontaktirajte nas s punim povjerenjem, informirajte se na vrijeme i ostvarite posebne pogodnosti za pravovremenu instalaciju.

Najčešće nas pitaju:

Hoće li to stvarno biti provedeno u djelo?

–          Hoće i to od 01.01.2013. Pratite stranice Porezne uprave, tamo je sve vidljivo, a dostupan je i zakon o fiskalizaciji.

Može li se raditi s paragon blokovima?

–          Najavljeno je da će paragoni biti dozvoljeni po posebnim uvjetima i pravilniku.

Što je s DOS kasama!?

–          Ništa, DOS neće moći raditi direktnu internet komunikaciju s Poreznom upravom. Komunikacija će se vršiti putem još jednog komunikacijskog servisa koji bi trebao prvo Windowsu reći što se upisalo u kasu, potom windows komunicira sa APIS-ovim serisom koji tek onda komunicira sa Poreznom, da bi na koncu porezna vratila JIR koji se istim putem vraća DOS kasi koja tek onda dozvoljava ispis računa. Skraćeno, proces od sekudnu – dvije trajati će minimalno duplo ako uopće i proradi. Ne polažemo preveliku vjeru u ovakav sustav, posebno ne u ljetnim mjesecima.

Što ako mi stane internet!?

–          Kvar mora biti otklonjen u roku od 48 sati. Ukoliko nije, prijeti Vam kazna.  Vaš „kompjuteraš“ mora Vam garantirati da će eventualne kvarove otkloniti u za to ugovorom predviđenom roku.

Tko su uopće obveznici zakona o fiskalizaciji!?

–          Fizička osoba obveznik poreza na dohodak od samostalne djelatnosti, fizička osoba obveznik poreza na dobit, pravna osoba obveznik poreza na dobit (trgovačka društva i ostali)

Za sva daljnja pitanja i pojašnjenja slobodno nam se obratite na telefon 021-717-444, mailom ili nas jednostavno posjetite u našoj poslovnici na Dolcu (Vlade Stošića 5 , 21450 Hvar)

 

Vaš Offero team!

www.offero.hr

www.fiskalne-blagajne.hr

Tagged with: , , , ,
Newsletter
Unesite e-mail adresu i primajte vijesti